Tuesday, December 25, 2012

Boringg...

hmmm malam ni boring sikit...xpa lah xmau kacau along malam ni dia pun dah nk dekat final dah tu..masa depan dia..my future tu..hmm malam ni make up blog ja..n nk study ckit..owh aku dah nak blik uitm khamis ni..ada perjalanan ke uitm dungun..owh noo...cutiku dah nak habih..hmm..xpa la..kawan2 jpk aku ada yg xblik pun buat kerja..aku kay la ni boleh balik..sorryy all dear jpks...okaayy harini..duduk rumah tasniem ja..sbb nak happykan dia..aku ni kena la ambik berat ckit pasai kawan2 aku..aku ni terlampau busy ngn benda kat uitm tu smpai kawan2 aku kat as ni sedeh pun aku xtau..sedangkan bila aku sedeh depa tau n happykan aku..tp bila depa sedeh aku xtau..depa bukan xmau gtau aku..depa tau aku busy...

p/s along study baik2 tauu..bagi dapat pointer baik2 punyee in shaa Allah..

No comments:

Post a Comment