Monday, December 31, 2012

ahlan wasahlan ya new year.. :)

ASSALAMUALAIKUM...

harini 31 dec 2012 means that hari terakhir utk tahun 2012...tahun 2012 ni alhamdulilah bagi aku tahun yg hmm agak mencabar utk aku...bnyk benda dah berubah utk tahun ni tp xpa berkat kesabaran yg Allah bg aku masih kuat dan masih disini..

bersabar mengajar aku utk lebih matang dalam hidup..yalah hidup aku sebelum ni terlampau smooth n smua benda yg aku buat terlampau selamat n aku susah rsa sakit..so menjadikan aku manja n xmatang...tp skrg pun manja jugak..tp dah matang sikit...hehehe

Alhamdulilah tahun 2012 ni umur semua org2 yg aku sayang Allah panjangkan in shaa Allah..smuanya sihat2..ceria2 alhamdulilah...terutama mama abah dik an kakla n suaminya...semua satu keluarga sihat n semakin SIHAT... hehe

to my fren also...tasniem manal mira aishah farah atok nurin husna n yg lain2 jugak pun alhamdulilah sihat n also to all my jpks n pm's fren..depa pun sihat syukur Alhamdulilah...

and kepada org yg selalu ada utk aku disaat aku jatuh bngun happy sedeh yg selalu ada utk aku yg Allah kenalkan kat aku n kami pun dah setahun sebulan dah masuk esok  hehe thank to org ITU...nak mention ka?? xpa lah dia tau la dia sapa..hehe kecik hati x kalau xmention..? hehe..

ya Allah semoga tahun 2013 memberi seribu satu kenangan yg lebih baik utk aku ya Allah...jadikan aku n org2 yg aku sayang sentiasa mendapat rahmat dari MU ya Allah yg maha mengetahui lagi maha mengasihani...:)

p/s ya Allah doaku semoga Allah permudahkan segala urusan kami..dan ya Allah kuatkan lah jodoh kami dimana saja kami berada dan jauhkan lah kami dari berbuat maksiat yg nyata kepadaMu..ameennn...

No comments:

Post a Comment