Wednesday, April 17, 2013

Kehadiran mu suatu yg sngt istimewa buat ku.. :)

assalamualaikum..

post kali ini nak cakap pasai apa yg..hmm..bila Allah temukan kita dngn seseorg yg kita xpernah sngka akn hadir dlm hidup kita adalah satu perasaan yg ckup indah kan..dan ya aku dah pernah rsa perasaan tu..aku bersyukur sngt kat Allah..Allah pilih aku utk rsa perasaan ni.. :')

tp setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan..ya Allah sejujurnya Allah aku xsanggup utk menghadapi perpisahan ..ya Allah aku mohon andai Allah mengujiku dngn perpisahan..harap2 time tu aku dah bersedia..dan Allah titipkan perasaan redha dlm hidupku disaat aku akn melalui perpisahan itu..

tp Allah disaat aku sngt mencitai manusia yg Allah hadirkan dlm hidupku ini...jngn lah sampai hati ini lalai dri mengingati yg memberi manusia2 istimewa ini Allah...dan sesugguhnya aku sngt sayang manusia2 ini Allah..alhamdulilah thank Allah..

p/s Allah jaga kan dia utkku..dan jagalah dia sepertimana Allah menjaga diriku :')

No comments:

Post a Comment